Saturday, November 29, 2014

Tentang zeolite


Artikel dari pakar kaji zeolite – Dr. Howard Peiper

“Pembangunan industri dalam jangka masa 200 tahun yang lalu telah menyebabkan banyak bahan pencemar memasuki alam sekitar kita. 

Pendedahan kepada bahan ini melalui , pemakanan, dan penyedutan bahan pencemar ini telah menyebabkan peningkatan dalam kadar kanser, tidak seperti generasi sebelumnya.

Jumlah kes kanser hanya dijangka terus meningkat kerana alam sekitar telah penuh dengan racun yang merbahaya.

Zeolite adalah mineral khas yang telah membuktikan berkali-kali berjaya digunakan untuk melawan kanser secara semula jadi. Walaupun sains sebenar di sebalik ini belum diketahui, ia dipercayai bahawa zarah zeolite boleh bergerak ke dalam sel kanser dan mengaktifkan gen P21 itu.

Apabila gen ini diaktifkan, ia bertindak sebagai penindas tumor dan menghentikan pertumbuhan sel-sel ini dengan mematikan isyarat pertumbuhan sel.

Tambahan pula, zeolite adalah penyahtoksik yang mantap. Ia boleh menyerap toksin dan bahan cemar, seperti logam berat, radiasi, racun perosak, racun herba yang terperangkap di dalam badan. Penumpukan toksin ini mewujudkan keadaan berasid, atau asidosis, di dalam badan.

Kadar pH yang tidak seimbang ini menyebabkan penyakit yang disebabkan oleh kulat, bakteria, virus, radikal bebas, dan sel-sel bermutasi (kanser) tumbuh secara tidak terkawal. Zeolite membuang bahan-bahan toksik, dan mengembalikan tahap pH, jadi penyakit jenis ini tidak boleh berkembang.

CYPREME Mempunyai kandungan Zeolite yang berupaya membuang toxin dari badan & Seterusnya Merawat pankreas rosak yang menjadi punca utama kencing manis berlaku

Untuk Pertanyaan & order:-
PM : http://bit.ly/cypremepm
✆ WHATSAPP (fast respond): 019-7589774 (Nizam)

Daftar sebagai AGEN jimat 20%.

✫✫✫ Hubungi WAKIL kami untuk mendaftar sebagai AGEN sekarang

>>Senarai Wakil Berdekatan : bitly.com/cypremeagen
>>Apa Kata Pengguna : bitly.com/cypremetesti
>>Lihat Info Produk : bitly.com/cypremeapa

Jangan lupa ya STEP di atas tu..
p/s : Tolong Share ya.


Ingin dapatkan cypreme? Sila klik di sini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...